Customizacja motocykla to sztuka, którą trzeba opanować: od czego zacząć?

Imponującą i trwałą metodą natychmiastowego dostosowania i zmiany wyglądu Twojego motocykla jest chromowanie elementów motocykla.

Możesz liczyć na to, że chromowanie zapewni konserwację komponentów Twojego motocykla. Obecnie akcesoria chromowane do motocykli są bardzo popularne i uważamy, że jest to obowiązkowy element wyposażenia Twojego żelaznego konia.

Używanie chromowania do ozdabiania akcesoriów jest powszechną metodą na urozmaicenie skutera, ale dla niektórych może to być trudna koncepcja, zwłaszcza jeśli Twój motocykl jest tak samo członkiem Twojej rodziny, jak i Twojej jazdy.

Ty już wiesz, kim jesteś! Zachowaj swoje usługi chromowania dla siebie, jeśli nie możesz im zaufać. Pamiętaj o tych czynnikach podczas zakupów w profesjonalnym warsztacie zajmującym się chromowaniem części motocyklowych:

Doświadczenie

Chciałbym, aby moje komponenty były chromowane przez firmę, która ma doświadczenie w chromowaniu części motocyklowych. Nauka podstaw galwanizacji jest sporym wyzwaniem, ale jeśli wytrwasz, może być bardzo tania.

Dobrym wyborem dla kogoś z wyrafinowanymi umiejętnościami polerowania jest ktoś, kto potrafi odpowiednio wypolerować części motocyklowe i wie, co należy zaślepić i zamaskować, aby umożliwić prawidłowy ponowny montaż motocykla.Najlepiej jest korzystać z usług platera, który wie, co robi. Im bardziej istotne jest doświadczenie Twojego platera, tym większe zadanie.

Wymiana?

Jeśli chcesz chromować swoje części, masz kilka opcji. Oznacza to, że można oczekiwać, aby uzyskać chromowane Hayabusa wahacza w zamian, ale nie będzie to ten sam element, który wysłał. Twoje elementy są podane najwyższej uwagi w całym procesie platerowania tak, że otrzymasz swoje oryginalne części z powrotem.

Jest to korzystne w każdym przypadku.

Kiedy jesteś w kłopotach, nie masz wyboru, ale do wymiany. Ja? Wolałbym otrzymać z powrotem moje własne komponenty.

Charakterystyka chromu

Istnieją dwie odmiany chromu:

Podczas gdy szczegóły chemii są poza zakresem tego artykułu, dwa rodzaje są sześciowartościowe i trójwartościowe. Oba rodzaje mają wiele wspólnego, zwłaszcza jeśli chodzi o chemię i zdolność do utrzymania bezpieczeństwa roweru. Ze względu na wszystkie przepisy EPA dotyczące chromu sześciowartościowego, coraz trudniej jest uzyskać licencję, a chrom trójwartościowy jest wykorzystywany w większym stopniu.

Zazwyczaj jednak chrom sześciowartościowy jest jaśniejszy i bielszy w wyglądzie niż chrom nieszesnastowartościowy.

Matowienie miedzi

Aby zmniejszyć wydatki, niektórzy galwanizerzy pomijają etap polerowania miedzi (i to takiej, która wykorzystuje miedź). W przypadku problemów z wżerami, jest to bardzo ważny pierwszy krok. Przy wykonywaniu odlewów piaskowych stosuje się bardzo drobny piasek, w wyniku czego często zdarza się, że małe cząsteczki piasku odpadają od elementu i tworzą małe, perforowane miejsca zwane “wżerami”. Miedź jest miękkim metalem, który po wypolerowaniu wypełnia wżery na felgach i innych elementach metalowych.

Gwarancja

Czy wierzysz, że Twój plater stoi za swoją pracą? Konieczne jest, aby chromowacze udzielali gwarancji na pokryte chromem części motocykla. Czytając mój post o procesie chromowania, będziesz miał lepsze zrozumienie tego, co robią chromownicy.

Pomysły na projekty na wysokim poziomie

Wygrana na wystawie motocyklowej daje Ci wybitne miejsce na podium, jeśli dobrze przemyślisz szczegóły. Chromując elementy motocykla, nie zaniedbuj tych miejsc.

  • Cały osprzęt koła (zaciski, tarcze hamulcowe, pompy hamulcowe).
  • Chromowana felga motocyklowa.
  • Idealne wyczucie czasu
  • Trzyczęściowe potrójne drzewo wykonane z rury.
  • Stopki do pedałów (zwłaszcza pasażera)
  • Błotniki
  • Górny lewy
  • Wyposażenie kierownicy (sterowanie, zaciski itp.)
  • Osprzęt oświetleniowy
  • Element po elemencie
  • łyżki
Customizacja motocykla to sztuka, którą trzeba opanować: od czego zacząć?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

four − 3 =

Scroll to top